Auf der Straße steht die Verkehrspolizei. Kimmt einer daher, fährt ziemlicheSchlangenlinien. Steigt der Polizist sofort aus ausm Auto, sagt er: „Hoit, hoit,hoit.“Bleibt der Engländer stehen, der schaut so, sagt: „Fraunz dua außa deinBlock, kost amoi scho glei an 100er der hot des Lenkrad auf der foischnSeitn.“Der schaut außa, sagt er. „What do you want?“„Und waunnst ned gscheit steirisch mit mir redst zahlst no an 100er, gö? DuFranz schau dir moi die Kisten rundumadum an, i glaub da homma superKundschaft.“Der geht zruck, sagt er: „He Koarl, und’s Kennzeichen hat er göb angmoln,kost no an 100er.“No an 100er aufgschriebn. Auf amoi siagt er neben dem Kennzeichen dieBuchstaben ‚GB’ für Großbritannien.Der rennt vor und sagt: “Karl, Karl, Karl. Loss eam in Ruah. Des is aner vonder Griminalbolizei.“